London, vilken perfekt stad!

 
Jag vill tillbaka till London! Allt med den staden är så perfekt! Det finns allting, deras kollektivtrafik fungerar awesome (vad har sverige liksom? SJ och västrafik...), alla är så trevliga, det är så vackert och man pratar engelska. Sen har dom grymt vacker arkitektur (bilden) där! What is not to love? 
 
Imorgon är det äntligen skolavslutning! Det här första året på gymnasiet har gått grymt fort verkligen, vart tog det vägen? Det har gått väldigt bra det här året i skolan för mig, vi har fått reda på alla betygen som är satta. Jag fick B i Matte,samhäll, svenska, engelska, spanska, kemi (fick först C men lyckades snacka upp det) och så fick jag A i teknik. Jag är väldigt nöjd med betygen men min chalmersdröm har flygit iväg... Alltså är det jävligt svårt att komma in där! Alla A plus 2 meritpoäng, Hell Yeah! Jag får plugga utomlands eller nåt.ph
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback