Finns det något somrigare än glass med jordgubbar och grädde?

 
Nej absolut inte! Pappa köpte världens godaste jordgubbar för tio kronor lådan, helt sjukt goda var dom!
Nu är det verkligen sommar! Det kanske har varit det ett tag nu men först nu har jag fått den där jag-kan-göra-vad-jag-vill-för-det-är-sommarlov-känslan. Det kanske beror på att jag va på liseberg med några från klassen igår och hade jättekul!!! Nu har jag hela sommarlovet framför mig med planer. Imorgon ska vi ha avskedsfika för Molly som ska åka iväg till Skåne i en månad, på eftermiddan kommer felicia hit. På fredag ska jag åka in till göteborg med Clara och kolla in Jensens för hon funderar på att byta (dock så ska jag försöka övertala henna att inte byta). I helgen kommer Moster & CO ner från stockholm eftersom Rasmus ska konfirmera sig. Sen ska jag och några vänner åka till Danmark har vi bestämt. Imellan allt detta blir det väl det vanliga att ligga på stranden, bada och bara njuta av sommarlovet. 
 

Kommentarer
Postat av: Vega

VADÅ DU SKA TILL DANMARK:DD

Svar: Ja jag holm, matilda och clara har bestämt det hahaha :D
FredrikKarlssonPHOTO

2013-06-27 @ 05:22:12
URL: http://bytheeiffeltower.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback