Happy Birthday

 
Såhär såg sjön ut på kvällen den sextonde juni, min födelsedag. Japp jag har gått och blivit Sjutton år. Inte för att det va något att hurra för, det känns mest som ett mellanår. Som Caroline säger i vampire diaries.
"The only point of seventeen is to get to eighteen, it's a filler year."
Nu har jag 363 dagar kvar till jag fyller arton och jag längtar så mycket! Det bästa ska bli att få körkort och kunna åka ifrån den här hålan när jag vill istället för att anpassa mig till busfanskapet som aldrig går. Så även om sjutton är ett filler year så känns det som om det kommer bli ett väldigt bra och roligt år! I sommar har jag ganska mycket planerat och sen när skolan börjar igen kommer jag ha tre arkitektkurser. 
 
På den senaste tiden har jag inte haft tid, ork eller kreativitet nog att fota eller göra något kreativt men nu när det är sommarlov känner jag att kreativiteten börjar komma tillbaka! För tiden och orken finns ju nu. Jag har massa ideer jag vill förverkliga, massa bilder som väntar på att redigeras och ett helt sommarlov med tid så ni lär antagligen höra mer av mig här på bloggen framöver!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback