New in

 
Tröja och shorts från Zara . Piké från Jack & Jones
Skjorta och Tröja också från J&J
 
Hahaha ni får ursäkta att jag inte orkade klona bort fjärrutlösaren i bilderna!
I fredags va jag på shoppingtur med Felicia, Clara och Amanda. Inte samtidigt dock för Jag och Amanda träffades innan sen försvann hon på dejt. När vi va på Zara va det en kvinna som snodde med sig två tröjor i sin väska. Dock så va det en vakt som typ hade spionerat på henne ett tag så han såg henne och dom typ arresterade henne. Weird! Sen när jag skulle betala tröjan och shortsen så medgavs ej mitt köp, madrömmen när man betalar... Jag blir typ kallsvettig varje gång jag ska betala och det står kontrollerar köp. 
 
I lördags konfirmerade Rasmus sig och dt et va faktiskt kul att kolla på. Dom hade roliga skådespel, ett där dom va på pendeln från göteborg till kungsbacka och en kille blev nedslagen när tåget stannade vid lindome. Haha coincidence? I think not!!! 
Nu ska jag fortsätta kolla på Vampire Diaries, jag har köpt hem en box med säsong 1-3. Mycket bra köp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback