St Tropez

 
Hej, i måndags var jag och Molly å shoppade i göteborg. Mitt enda köp var den här tröjan, jag hittade den på Sonny Bono. Provrummen på det stället var inte de bästa om man säger så. Gardinen som man hänger för va så himla låg så jag praktisk taget bytte om inför alla i butiken, kunde lika gärna ha struntat i att hänga för gardinen. On top of that så va butiksägaren så jäkla jobbig och försökte pracka på mig ett par byxor. Jag sa att jag bara ville ha en tröja och då svarar han "varför är du så himla negativ för". Åå sorry :S
 
Sen efter det gick vi runt lite i Göteborg å kollade i lite affärer. Bland annat gick jag in på Hollywood och såg DEN HÄR baseballjackan och bestämde mig för att jag måste ha den, trots att molly tyckte den va skitful. Dock så kostade den 1600 spänn i butiken... Men när vi va hemma hos Molly lite senare så gick jag in på deras hemsida och där kostade den bara 850. Väl hemma sen så övertalade jag mina päron att jag behövde en jacka (till) och i slutändan behövde jag bara betala 350 :D Så nu är den påväg hem till mig, så jäkla gött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback