Lite instagrambilder, och lite hat

 
Jansson och jag har sovmorgon | Kaffe och choklad, min drog | Påväg till veterinären | Jag hatar matte!!
 
Tjena, ligger i sängen nu med ångest upp till öronen!! Imorgon bitti klockan nio till halv två kommer vara de värsta timmarna av mitt liv! Jag har mattenationella!! Det kommer gå så dåligt, inte att jag kommer få F utan detta är en så stor chans att höja sig men det kommer jag inte lyckas med. Jag måste verkligen ha bra betyg i gymnasiet, typ alla A för att komma in på Chalmers sen... Det nya betygsystemet suger pung, det är typ omäljligt att få A, okej inte typ utan helt jävla totalt äckligt omöjligt!!! Någon mer som är på att mörda Jan Björklund, det är jag och Molly just nu.

Hahaha jag är helt såld på Goat edition videos! Den HÄR är ju klart bäst! Precis min humor typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback