Cold

 
Jag gillar rubriken eftersom den innebär två saker. Cold är namnet på den här bilden eftersom att färgerna är kalla och Matildas uttryck är ganska kyligt.
 
Sen är det ju kallt som satan ute ju, fyfan! Vår hade inte suttit fel just nu kan jag säga. Jag har fått min baseballjacka som jag skrev om men det är för kallt för att ha på sig den så ja, VÄRME TACK!
Denna vecka har vi haft temavecka i skolan, vi har haft ett helt okej ämne. Vi fick i uppgift att göra en LCA (life cycle analysis) för en pappersmugg och en porslinsmugg. Kort sagt så innebär det att vi ska kolla vilken som är sämst för miljön. Imorgon ska vi redovisa och det kommer nog gå awesome. Jag ska redovisa ett spanska-arbete imon också, sedan slutar vi 12! Det är ganska skönt med temavecka för man gör färdigt sitt arbete sen så spelar man kort resten av veckan. 
 
Nu ska jag sova, jag ee jättetrött för denna veckan har verkligen dragit ut all energi ur kroppen. Plus att jag sprang en runda på sjön också. Jag har bestämt mig för att leva ett hälsosamt liv från och med nu! Beach 2012 here I come! Speaking of engelska, så fick jag B på mitt engelskatal jag gjorde innan lovet. Inte helt nöjd men det blir nog A på nationella sa läraren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback