Fånarna i skogen

 
Även om öjersbo ligger en mil från civilisationen så är det ganska bra ändå! Bilderna är från igår när jag och mamma gick bort längs sjön för att se hur det gick för farsans förberedelser inför morgondagens event i Öjersbo. Det kommer vara en tiokamp med fångarna på fortet liknande grejer, därför heter eventet fånarna i skogen. Jag, Molly, Amanda och Nathalie har gjort ett lag; The dictators. Vi heter så för att Molly och Amanda skaffade sig de välförtjänta smeknamnen Stalin och Hitler efter några grupparbeten vi hade i skolan. De va dock lyckligt ovetande om detta tills jag sa det till dem, varpå jag förtjänade namnet Mao. Därför ska vi vara The dictators imorgon, Nathalie är inte så diktatorisk av sig men molly löste det fin och hon fick vara Hitlers hund Blondie.
 
Just nu sitter jag och försöker göra något av självporträtten mamma fotade på mig igår, fick fråga henne eftersom min fjärrutlösare är borta :S Det går iaf inte så bra med bilderna eftersom jag är sjukt trött efter att ha jobbat i tre veckor nu. Jag sommarjobbar som städare på pappas jobb. Det är helt okej men det blir lite segt ibland när jag gjort slut på mina sysslor för dagen och jag bara ska se upptagen ut hahaha. Sen får jag inte ha någon mobil eller MP3 med mig pga säkerheten, men jag brukar sjunga för mig själv. Brukar ta i lite extra i datorhallen där ingen hör eftersom fläktarna låter så högt. Prima!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback