Fånarna i skogen II

Det gick inte så jättebra för oss i fredags på fånarna i skogen hahaha. Det gick ut på att man skulle göra nio grenar och samla sekunder till en tionde gren där man tillslut fick sina poäng. Även om vi sög på vissa grenar så hade vi fett kul!
På första grenen skulle hela laget stå på en planka som va på en stock och hela laget skulle så utanför stocken. Varje gång när plankan vippade och nuddade marken lät en tuta och då fick man minuspoäng, så när jag och amanda gick upp lät det hela tiden så vi fick inga extrasekunder på den grenen... Amandas fel!
Rulla kula. Man skulle rulla den kulan genom en hinderbana och inte nudda konerna på vägen. 
Hinderbana. Mamma tog bilderna så dom är lite suddiga haha! eller så är amanda riktigt snabb ;)
Badkarspaddling. Det är också precis vad det heter, man blir iputtad i sjön, sen paddlar man till en flotte en bit ut och sen blir man dragen tillbaka. Jag tänkte då vara lite smart och sätta mig på knä för att kunna paddla bättre, men...
...då gled man fram i karet. Då fick badkaret framåtvikt, dök och sjönk!
Tillslut kunde jag paddla iväg ändå haha!
I sista grenen skulle man vara i en bur fylld med hundratals lappar och vissa av dem hade ett X på sig. Man skulle hitta så många X som möjligt på den tiden man samlat ihop under alla andra grenarna. Inte nog med att det fanns 1000 lappar, en stor fläkt blåste in i buren så att lapparna flög överallt. Endel va ganska blöta vilket gav dem en härlig bitch-slap när dom träffade en i ansiktet. Jag fick tag i 5 X vilket sög ganska hårt, men som tur va fick dom andra fler och vi tog hem 31 poäng totolt. Vi vann inte men om man inte vinner är det viktigast att ha roligt! 
 
Och ja vi hade bestämt att vi skulle ha matchande kläder ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback