Söt katt, mindre söt jag!

 
Halli hallå, idag när jag fotade självporträtt kom Jansson och snokade runt i studion (mitt data/fotorum) så han fick också vara med på en bild. Att döma från hans ansiktsutryck så är han överlycklig? 
 
Studiedag idag kändes muy bueno. Började med frukost i soffan framför en wallander med mamma, sen skulle jag åka till clara men när jag satt på bussen och ringde henne så va hon på älvsåker och hälsa på våra gamla lärare. Detta svar fick jag när jag fråga vad jag skulle göra då.
 
 
"-Dörren är öppen så det är bara att gå in, men öhh vi har en snickare hemma så aa."
 
 
Jahopp så där satt jag i claras vardagsrum med en teve som jag trodde jag haft sönder och en snickare på övervåningen. Plus att hennes hundar inte slutade skälla på mig ;( Dumma hundar! I alla fall när dom kom så kollade vi på film å käka glass, vi kollade på LOL (N) inte bra, inte bättre andra gången heller som alla tydligen säger... Hatar att vara enda killen i ett gäng tjejer för när det kommer till film blir jag alltid överröstad. Inte okej någonstans!!
 
Imorgon är det idrottsdag i skolan vilket jag förknippar med, skabbig skolbuss till idrottsarena där vi springer, hoppar, kastar, och äter matsäck sen åker hem igen med resultatet att man inte gått vidare till KM (kungsbacka mästerskapen). Men imorgon ska vi tydligen gör typ fragkamp å mänskliga pyramider osv. Menmen mer om det imorgon. Nu ska jag återgå till att skriva in glosor på glosboken å sen ska jag sova. Sov gott alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback