Högkontrastporträtt

 
För ett tag sen hade jag och tjejerna ännu en photoshoot. Vi fotade i min källare som har fått vita väggar och som blivit omgjort till min lilla stuidio. JÄTTEBRA! Några av bilderna finns redan i min header och om jag har tid ikväll ska jag redigera några fler :) Bilden på matilda blev riktigt lyckad faktiskt, Jag redigerade bilden efter en guide från en bok av Scott Kelby. Den är för elements åå jag köpte den precis innan jag skaffade CS5, lite surt men vissa guider fungerar. Jag ska snart klicka hem samma bok fast för CS5 :)
 
Just nu sitter jag och MollMoll i biblioteket, hon har nog inte så kul just nu eftersom jag bloggar ;) menmen, vi väntar på att tekniken ska börja. Då ska vi rita på våra vackra friggebodar! Riktigt kul faktiskt, trot eller ej. Efter skolan ska jag och mathildorna köpa present till clara som fyller år på söndag. Grattis i förskott, å ikväll ska vi fira mamma som fyllde igår. Grattis till dig med! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback