Födesledagspresent

 
Denna fina smyckeslåda fick Clara av oss i födelsedagspresent igår. Jag, holm och sjö sprang runt som tokar på freeport, eller aa sjö åt mest thaimat med sin morfar i hans bil, för att hitta smycken och småsaker för att fylla lådan. Vi lyckades bra tycker jag. Är jättenöjd med hur den blev. Jag älskar att göra presenter, inför julafton brukar min kreativitet spruta ut ur öronen på mig! Hehe lite funfact om mig där dådå.
Det clara fick var:
Två ringar
Badbomber (typ)
Ett mockaarmband
Smyckesbox
1000-dollar servetter (för att betala av en skuld haha!)
 
Just nu håller jag på att klicka hem några ringar och armband från asos och två halsband från deras secondhand. Moneyflow fast åt fel håll you know ;) Känner mig grymt inspirerad till allting just nu. Fotograferingen, skolan, mitt liv och allt liksom haha. Förresten fick jag ett "förslag" till en photoshoot. Eller aa mer ett tema, rockigt och kaxigt. Det ska vi nog fixa snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback