Mamma mamma, pappa springer iväg? Tyst unge och ladda om!

 
Jag hos tändläkaren | Spelade risk i helgen | Mitt tak, sett från sängen | Mitt sketchuphus i tekniken
Jag och molly jämför skor | Min svenskabok | Partidebatt i skolan, kaos | Jag och emma i aulan
 
(känner att jag överanvänder instagramfunktionen på bloggen menmen, man tager vad man haver)
Mina senaste dagar har varit ganska fullspäckade med saker och mer kommer ;( I helgen va jag som sagt med jocke. I skolan just nu håller vi på med att bugga hus i sketchup :D Stort tummen upp för det! I svenskan läser vi en bok som vi disskuterar en gång i veckan å detta skämt stog i boken.
 
"Mamma mamma pappa rör mig på fittan!" "Tyst unge och fortsätt slicka!"
 
Eller aa "skämt". Just nu sitter jag och käkar subwaykaka med jocke. Vi har startat en liten tradition som är att varje tisdag ska vi gå till subway och fika tillsammans. Goodie ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback