LÄNGTAR

 
Om åtta dagar är det premiär för vampire diaries! Åherre jag kommer ihåg när jag satte på min "dagar kvar räknare" på mobilen och det va 117 dagar till premiären, och nu är det bara åtta :o Jag och josefin ska bunkra upp oss med chips och godis hos någon av oss och ha premiärmys. Den stackars människan är sjuk men det skiter vi i, vi struntar i om det skulle bli krig. VI SKA SE PREMIÄREN!!! taggataggataggataggatagga!
 
Har kemilektion nu och jag, joel och molly sitter i ett grupprum och gör allt annat än det vi ska göra. (När jag läste upp det för dom så va jag plötsligt den enda som inte jobbade..) Åkte stolrally i ett tomt klassrum förut också fast det gick inte så snabbt eftersom molly puttade. Hon ville inte att jag skullle åka in i väggen eller så. Haha hade det varit matilda eller någon hade jag åkt in i väggen med en faslig fart ;) Hade det varit clara hade jag nog dött på kuppen. Sen efter skolan ska vi köpa present till matilda som vi ska fira i helgen :) Vamos a comprar un regalo para Matilda. Jag är bra på spanska jao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback