Jag är inte död!

Hej på er alla jag har ju inte bloggat på ett tag så jag tänker skriva ett litet inlägg om typ ingenting för att visa att jag fortfarande finns :) Idag va det en tung dag, inte själva skolämnena men när jag kom hem var jag helt slut. Satte mig i soffan och bara slöglodde på tv. Tills jag fick ett sms från sjö där det stog "Kommer du snart eller!!". Ja juste ja, vi skulle plugga. Så det gjorde vi en stund men efter det gjorde vi ingenting vettigt alls. Jag och sjö sjöng med i låtar medans Holm filmade våra spektakulära musikalnummer.

Annars den här veckan har jag bara varit i skolan, plugga å träna. Man hinner inte med så mycket annat när man går i gymnasiet å håller på med en sport samtidigt. Det är lite tråkigt, därför kändes det extra bra att spendera tid med mina besties! Jag hade med mig hela min kamerautrustning till skolan idag med eftersom jag skulle fota sjö efter skolan. Sen skulle jag till tandläkaren innan skolan så jag fick släpa med mig min stora tunga väska med hela kamerautrustningen, dator och skolböcker från tandläkaren till skolan. Det är typ 1,5 kilometer men det va jobbigt!
Sen när jag kom till skolan å får tillbaka mitt spanskaprov blir jag helt chockad eftersom jag klarade spanskaprovet väldigt bra, visste inte äns om att vi hade prov förra fredagen när vi gjorde det. #lyckligkille

Förra veckan kollade jag första avsnittet av vampire diaries för övrigt och det va så himla bra och spännande! Bästa på länge! Och idag efter jag bloggat ska jag sätta mig i soffan och njuta av ännu mer vampyrer, drama och Claire Holt :D snyggaste! Kollade första fem minuterna imorse på tekniken men då bestämde jag mig att jag skulle mysa till det ikväll istället med glass å kaffe :D

I tekniken har vi börjat med ett arkitekturprojekt och det ska bli så himla roligt, eller aa är roligt! Vi ska rita i sketchup, rita ritningar på papper, göra modell, å en massa mer skojigt. Mer om projektet i sig kommer i nästa inlägg. Eller nåt haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback