En ledig ledig dag

 
vi har kollat vampire diaries | solnedgång över sjön, hela kungsbacka var rött | 29/kg på ica :D | pluggproviant
min stulna plugghörna | jag har börjat om harry potter-serien | panikplugg inför matteprov | firar vardagen med pizza
 
Ja nu va det äntligen lov, men det är först idag som jag känner att det är lov. För nu har jag lämnat in det sista arbetet för minst en vecka framöver. Har haft fullt upp med läxor och provplugg på sistone men nu har jag äntligen lov. Idag kommer Vega ner från trosa och ska bo här till på fredag. Det ska bli jätteskoj verkligen, vi kanske gör en å annan photoshot också. Det återstår att se :)
 
Snart ska jag dra mig från datorn för att serva mina värjor inför helgen, ska upp till upsala och tävla + döma :D Asså det är jätteroligt att jag äntligen är domare för då slipper jag gå runt och göra ingenting den dagen jag inte tävlar. Plus att jag tjänar pengar :D WIN WIN WIN! Sen efter det ska jag laga lunch åt mig, rasmus och hans kompis alex. Igår fick jag en liten chock eftersom rasmus kompis (född 98) är längre än mig ;O Asså jag är 194 centimeter lång och han va längre än mig, blev lite rädd där. Inte van vid sånt. 
Ne asså nu måste jag slita mig från datorfanskapet, ska ju hinna med bussen in till göteborg för att hämta vega också :) h
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback