Distriktsdomare Karlsson

 
Ja halleå ja det vae goon! Ber om ursäkt för att jag inte bloggat på länge men jag har varit upptagen med allt möjligt. I helgen var jag i örebro och tävlat samt dömt upp. Så nu kallar jag mig distriktsdomare karlsson! Jag har alltså blivit fäktdomare för er som inte visste att jag höll på med fäktning. Jag fäktade på lördagen och kom på 24 plats av 59, inte jättebra men jag fäktade bra. När jag tävlat färdigt å skulle jag göra det praktiska domarprovet som är första delen av examinationen. Jag klarade det fint, för ett halvår sen så kuggade jag provet så jag fick inte döma upp då. Men nu klarade jag det så jag gick vidare till det praktiska provet på söndagen.
 
Efter tävlingen så åkte vi till hotellet och jag och felix bastade sen blev det Kungsbacka fäktklubbs årliga örebrotradition. Middag på Hellas! Vi i klubben (plus lite andra fäktfolk) har i fyra år ätit på samma resturang i örebro. Så varje år ser man extra mycket fram emot örebro masters som inte bara är den första tävlingen för säsongen utan då blir det plankstek på Hellas med underbart sällskap.
 
På söndagen va det upp tidigt, på med kostymen och iväg mot hallen för att döma. Allt gick bra och jag blev godkänd :) För resten av klubben gick det bra i tävlingen. Åsa vann sin klass som vanligt. Påväg hem sen så ritade jag lite på mitt hus, skrev färdigt en samhällsuppgift och käka godis. Jag stressade typ asmycket med huset men sen när jag kom hem så fick jag reda på att huset inte ska vara inne förän på torsdag. Döö!
 
Igår så va jag och molly å pluggade på fyren inför matteprovet idag :o Herregud detta kommer inte att går bra :S Ne nu vill jocke ha datorn för att kolla priser för skidresor. Seeya
 
jaghatarattjagharenfotobloggmedbarainstagrambildertypdöö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback