Dear fall, please be good to me!

 
Nu är minsan hösten här med alla sina fina färger och mysiga regn. Idag hade jag studiedag och det kändes så gött! Om ni såg min instagram igrå så hade jag en liten to-do-pile med plugg jag ska beta av. Jag har nästan gjort färdigt huset nu ser på bilden och så gjorde jag resten av fysikuppgifterna. Bilden i högra hörnet funderar jag på att förstora och sätta upp ovanför sängen ihop med några andra svartvita foton. Ska nog beställa hem några förstoringar imorgon. 
 
Allt känns så bra nu, jag är skolmotiverad, fotoinspirerad, jag har fått igång bloggen igen, jag ser fram emot att fäktsäsongen ska börja, för att inte tala om prämiären för vampire diaries som är på torsdag!
Något jag saknar dock i detta höstmys som råder är någon att mysa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback