There is no god!

 
..Instagram is my saviour

Hade det funnits en gud där uppe bland molnen så hade den guden inte gjort så att bridge lagt av! Jag fotade jättefina bilder på kompis idag men när jag ska kolla på dom i datorn så visar inte bridge förhandsvisningarna för bilderna och eftersom jag fotar i raw så klarar inte den vanliga utforskaren av att visa rawfiler. Mitt alternativ är då alltså att gissa mig fram till vilken bild jag tycker blev bäst baserat på en psd logga... #jomenjagharalltidivärlden!
 
Men ett blogginlägg blev det allt tack vare instagram! Bilden till vänster är från förra veckan då det va öppet hus på aranäs, klassen va där för att bygga modeller och demonstrera hur vi jobbade. Dock så va vi i en lite avlägsen sal så ingen hittade typ dit. Så jag gjorde en skylt av ett långt papper som jag skrev teknik på, trodde jag iaf. Jag skrev, men jag och Molly fixade snabbt dit ett N med hjälp av lite tejp och häftapparat.
 
Hahaha speaking of häftapparaten så tog jag med mig den till dit vi skulle sätta upp skylten eftersom jag tänkte vi kunde häfta fast skylten någonstans. INTE!! skrek en lärare när jag sa det till Molly, så jag ställde den uppe på dörren. Man kan se den till höger i bilden på dörren. Där stod den kvar i väntan på att någon skulle få den på sig när dörren stängdes ;)
 
Ser ni den coola tubkikaren som står på min hylla bakom mig i första bilden? Den fick jag av min farmor som hittade den på en loppis. Den tillhörde kapten J. Harris som kom från london. Hur coolt är inte det, skulle jättegärna vilja följa upp den historian. Antikmässan nästa.
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback