Lat pannkaks-studiedag

 
våran pankaksfrukost | middag med saknade vänner | lagtävling på klubben | molly rullar runt
labration på fysiken | lejonkungen = nostalgitrip . jag på skyfall | pankakor efter jobbig skoldag
 

Idag ringde klockan 20 över sju vilket är sovmorgon för mig. Helskönt! Dock så somnade jag om och vaknade fem minuter innan my gang skulle komma å äta frukost med mig. Rättare sagt pannkaksfrukost. Det va jättemumsigt å jättetrevligt att göra något alla fyra igen. Det va längesen.
Har precis sett första avsnittet på tredje säsongen av vampire diaries igen eftersom sjö börjat kolla på det. Åå sen har jag sett sista avsnittet på game of thrones åå det är s spännande! Eller aa jag har kvar en kvart som jag ska hem å kolla nu ;)
Sen ska jag till klubben å träna. Speaking of träning så va jag på gymmet igår. Träningsverk.se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback