Länka bloggen på facebook?

..Jorå mer sådant blire eftersom min bloggstatisktik tredubblades efter attt jag la ut länken till bloggen på facebook för en timme sen ;) Just nu håller jag på att jaga rätt på den jävel som är inne på min spotify. Det är nog Clara! Hon ville ha EN offlinelista men när jag loggade in på spotify för ett tag sen såg jag en jul-lista också + plus att människan kör pausekrig med mig nu. Offlinelista in my ass! 
 
Ja imorgon väntar spanska glosförhör och presentation av vårt teknikarbete. Våran vackra friggebod, som numera heter glaskvadraten! Det kommer nog gå bra alltihop, fingers crossed! Förra spanskaprovet jag fick tillbaka hade jag 42 av 44 på :D 
Ne nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min ordbok (Johan trodde jag läste i en ordbok när jag läste Eragon jao). Jag har bara 720 sidor kvar. Godnatt <3
 
EDIT: VAMPIRE DIARIES IMORGON; JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD EFTERSOM JAG TVINGATS VÄNTA I TVÅ VECKOR PGA RANDOM EVENT SOM UPPPTAR CW'S SÄNDNINGSTID I USA!!! ÄNTLIGEN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback