Jag är hungrig!

 
Hejhej sitter på fyren nu och hungrar ihjäl. Gick in på weheartit för att plåga mig lite extra och hitta dessa bilder. Tror ni jag blev mindre hungrig? Nope, ska snart kila över till kungsmässan och mätta min hungrande mage med sushi tänkte jag. Men först måste jag skriva färdigt labbrapporten som ska in ikväll innan min computadora dör :) Sen ska jag till klubben också. Hare bra!
 
Den sista bilden tillägnas alla de människor som inte äter sitt kött rött utan beställer in en förkolnad, torr köttklump!

Kommentarer
Postat av: matilda

hahah asså ja orkar inte, sista meningen! förkolnad, torr klump.. hahaha

Svar: Hahah ja men det är ju så det är :P
FredrikKarlssonPHOTO

2012-12-08 @ 22:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback