Bilder upphittade..

 
..Mer sådant efterlyses!

Idag när jag kom hem från värnamo så tänkte jag redigera och lägga ut en bild på holm som fyller år idag, men det ville inte min hårddisk. Eller om det va bridge som inte fungera. Kunde inte kolla på miniatyrer av bilderna på hårddisken och då går det ju inte att välja vilken bild jag skulle redigera. Men av någon outgrundlig anledning gick det att se miniatyrer av dessa bilder som jag inte visat innan. Bilderna är från svenska flygvapen-museet som jag va på i somras. 
 
Nu ska jag gå och sova för det är något jag saknat under helgen. Sömn här kommer jag! Spanskaprov och gym med jocke imorgon, känns bra. Har dock träningsvärk i magen redan från helgen. Skrattat väldigt mycket kanske ;)
Å Grattis holm på din födelsedag, och morfar! <3

Kommentarer
Postat av: Apan

Thank you fredrico :d

Svar: Varsågod holmenkollenapan ;)
FredrikKarlssonPHOTO

2012-11-18 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback