Avslutningstal från skolavslutningen

 
Skolavslutningen 2012. Kommer aldrig glömma den dagen. Allt va så känslosamt, vi skullle sluta nian men samtidigt skiljas ifrån varandra. Vi hade planerat så att allt skulle bli perfekt och det blev det!
När jag stod uppe på kullen och höll mitt tal så kändes allt så bra, ville aldrig gå ner därifrån. Jag var så stolt när publiken applåderade, och när mina klasskamrater blev tårögda av mina ord.
Saknar er alla från älvsåker, vill tilbaka!
 
*edit* Trevligt att pappa filmar in på min mentor extra noga... Visste inte riktigt om detta...

Kommentarer
Postat av: matilda

Hhahahhahahahahahahahah JAG KOLLADE PÅ VIDEON OCH I SLUTET ÄR DET NÅGON SOM SÄGER: VAD E DETTA FÖR JÄVLA SKIT LÅT? hahah va kul.. ironiskt..

Svar: Hahahahaha jag märkte det men jag orkade inte redigera bort det ;) Jag tror det är eve... :p
FredrikKarlssonPHOTO

2012-11-18 @ 21:55:38
URL: http://www.maatildasjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback