Katten Jansson

 

(Jag har massa bilder på lager som bara ligger och väntar. Bland annat hittade jag dessa fina bilder på min tjocka, söta, gosiga, underbara, fluffiga katt. Han heter förövrigt Katten Jansson efter Bamses katt. Har ni inte läst bamse så har ni inte varit barn!)

 

Hej på er, jag heter Fredrik Karlsson för er som antagligen glömt av mig :) Förlåt att jag inte bloggat på typ 100 år men jag går tyvärr i nian och har en hel del att göra inför avslutningen. Det är inlämningar, det är hemtentor, det är presentationer! Åå så va det ju då detta talet som jag ska framföra på skolavslutningen som jag signade upp mig för. Ska dock bli riktigt kul att stå på kullen och prata inför hela skolan medans alla sitter framför mig och gråter. Jag kommer också gråta tror jag (läs vet!). Antagligen samtidigt som jag läser upp talet vilket leder till att jag måste avbryta och gå snabbt ner för kullen, vilket leder till att jag kommer snubbla och dö. Alltså inget sommarlov för mig :D Ha så kul ni andra utan mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback