Mysmåndag

 

I måndags så ställde jag, Clara, Sjö och Holm till med en spontan grillning nere vid sjön. Först grillade vi majskolvar i ugnen som vi sedan åt nere vid sjön tillsammans med choklad och marshmallows. Mums det var asgott :) Sen åkte jag på en totalt ovärd träning och åt choklad, typ.

 

Idag hade jag mitt nationella prov i kemi och det gick faktiskt bra! Efter det hade vi idrott och efter det fick vi gå hem. Då stack vi hem till holmi och åt amerikanska pancakes. Vi solade och sprang också (eller aa jag och Holm sprang) Hahahaha sen måste jag berätta att jag skjöt iväg en stor sten mot sjö med en plastspade när vi sprang, och den träffade henne rakt på låret :D Sen så kastade hon då tillbaka stenen och den träffade mig på hälen. Got to love skadeglädje!

 

Aa nu ska jag gå och lägga mig å läsa Anne Frank. Vi läser den i svenskan och vi ska ha kommit typ halvägs nu, jag är på sida 45 av typ 10000000. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback