Dagen

 

 

Skor - Timberland
Byxor - J&C
Sweater - H&M
Skjorta - Blueprint
Mobilväska - ADAX
Armband - Konfirmationspresent

 

Idag var en härlig dag, vakna och kände för första gången på jättelänge att jag mådde bra. Fast när jag kom till skolan så förstördes den känslan kan man säga. Fast skolan har ju sina moments. Idag på SO-lektionen satt jag, Clara, Matilda och Holm i ett rum och läste fint i det häftet vi fått. Då kom jag plötsligt på den briljanta idén att Holm kan knäcka min rygg (man trycker på ryggraden så det knäcker till). Så jag lägger mig på golvet å så ställer hon sig med foten på min rygg, eller nåt för jag ser inget. Då, precis då i denna stund kommer våran lärare in och jag får panik och reser mig upp så Holm far med huvudet först in i ett bord och fortsätter in under det.

 

Sen när jag rest mig upp frågar jag Holm vad hon gör där under. Min lärare går och vi fortsätter med häftet. Och min rygg är fortfarande inte knäckt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback