Så lite tid, så mycket att göra

 

Hej på er igen. Det var inte igår... Har jag nämt att allt är typ kaos nu? För det är det. Imorgon så ska jag på min klassfest och i skolan innan det ska vi ha volleybollmatch mot lärarna. På onsdagen är den stora dagen, dagen då jag finally går ur nian. Sen ska jag och några kompisar tälta i skogen. Torsdagen är min enda lediga dag denna veckan, eller aa då ska jag planera och fixa det sista innan middagen jag ska hosta på fredagen hos Josefin. På lördagen blir jag hämtad tidigt hos Josse för senare kommer hela tjocka släkten för att fira min födelsedag. Japp jag fyller 16 på lördag :D

 

Nu kan man ju tro att jag inte alls har haft tid för fotandet men icke. Förra veckan hade vi temavecka i skolan och på tisdag ska vi presentera vårat arbete. Min presentation består av sex porträtt som jag fotat i min studio under veckan. Mer om detta i ett senare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback