Skolavsluting

Hejhej idag är en bra och lycklig dag för nu har jag fått jullov!! Gud va skönt det känns att inte behöva gå upp tidigt eller känna någon prestationsångest. Dock så tar en annan ångest över dirket, julklappsångesten... Har köpt alla klappar men man ska ju slå in dom också. Det har jag inte gjort med en enda.
 
När jag kom hem från skolan idag alldeles utsliten och jättetrööt så upptäckte jag att jag va utelåst. Kul.. Så det blev till att cykla bort till farmor för att hämta extra-nyckeln. När jag skulle cykla tillbaka igen utbrister farmor, som vanligt. "Åå du ser så frusen ut, ska du inte låna några vantar av mig?". But it did'nt stopped there. "Jag har en så mysig halsduk också, vänta så hämtar jag den". Hahaha så gullig! Sen blev jag inbjuden på saft och bulle såklart :D Fick dock tacka nej eftersom jag skulle hem och laga mat innan jag skulle iväg igen. 
 
Sen på kvällen åkte vi hem till Clarut. Vi gjorde gino och myste. Vi öppnade också våra predictions-brev vi skrev i somras. Vet inte om jag sagt det men innan vi började skolan så skrev vi ett brev till oss själva om vad vi trodde skulle hända under höstterminen. Det va lite skoj att se vad som hänt och inte hänt. Vi skrev såklaet nya om vad som ska hända under våren. Detta känns som ett bra år.
Godnatt världen. Btw jorden har inte gått under än :) Hoppas den finns kvar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback