Red and purpleblue

 
 
Den här bilden fotade jag när jag fotade detta självporträtt i höstas. Men så föll det i glömska i min hårddisk. Men häromdagen när jag och Sjö letade efter en bild på henne värd att redigera så återfann jag den här. Jag kände för att redigera lite kreativt och såhär blev resultatet. Jag har redigerat bilden i camera raw och gjort en split toning med lilablå i skuggorna och röd i de ljusa partierna.
 
Idag är det lucia och då ska man sitta i teatern och kolla på luciatåget istället för att plugga på kemiprovet vi ska ha direkt efter. Men det va ganska mysigt dock å provet gick jättebra så jag ska inte klaga. Imon har vi ytterligare ett prov, i spanska, så då passade jag och Sjö på att plugga efter skolan. Eller aa plugga va väl att ta i... Men lite fick vi gjort iallafall! Det var fett värt att skippa träningen för denna roliga myskväll med mina homies! Dock så vågar jag inte visa mig på avslutningen imorgon eftersom jag skippade träningen i tisdags också. Adi, min tränare, har nämligen fått för sig att jag sagt att jag ska träna TRE gånger i veckan när jag knappt är där två hehe... Hoppas han glömt av detta efter lovet!
 
Hoppas ni alla har haft en trevlig lucia! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback