Photoshot i vinterkylan

 
Hej idag när jag satt i soffan och spelade golf på Wii med min familj så fick jag en kreativitetskick. Jag ville för en gångs skull göra nåt kreativt. Så jag ringde till Matilda och fråga om hon ville fota. Jag tänkte förverkliga min ide men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Eftersom det inte blev så bra att fota på isen så fotade vi lite i studion också. Menmen det kommer fler chanser att fota, speciellt när det snart är lov :D På lovet ska jag fota med Emma och Johanna, det ska bli jätteroligt att fota lite nya människor. 
 
SNART ÄR DET JULAFTON! 15 dagar för att vara exakt och lovet är om 12, jag längtar sjukt mycket! Julkänslan har dock inte inunnit sig än, hoppas verkligen det gör det detta året! Vi har fått vår gran idag, farfar kom förbi med den när jag och Sjö skulle gå ner till sjön. Jag ställde den på parkeringen, och där står den kvar nu kom jag på. Hehe, ska meddela min familj om detta nu ;) Hejdå!
 
Haha glömde berätta att när vi fotade så knarrade isen till som det brukar göra på en sjö, detta skrämde ju upp sjö något ofantligt. Hahaha roligaste på länge! 

Kommentarer
Postat av: nattaaa

åh vill med fotaaaa!!

Svar: Ja det får vi göra när vi ses!! <3
FredrikKarlssonPHOTO

2012-12-09 @ 22:24:22
URL: http://nathalielundquist.blogg.se
Postat av: sophie coper

Hej, i dagens lucka hittar du ett presentkort på kamda.se. Delta gärna du kan då välja vad du vill från hemsidan inom den prisklass tex reflexskärm eller andra kameras tillbehör :)

KRam

2012-12-11 @ 02:16:49
URL: http://sophiecoper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback