Något är jag bra på i alla fall!

 
..Och det är att skämma ut mig!
Igår så hade vi teknikföreläsning med hela teknikettan, alla tre klasser. Jag hade ätit en halv geléhallonpåse innan så jag fick en sockerdip och somna.. Jag vakna dock av att Anki stannar föreläsningen och säger "Fredrik Karlsson, sitter du här och sover?!" "Ehm njaa kanske det.. Fortsätt!" blev mitt svar. Tack för den.
Haha sen idag när jag och Molly gick i korridoren så när vi passera ett klassrum klev det ut en kille precis framför mig som jag gick in i. Det va fan som att gå in i en vägg, han rörde sig knappt! Hade han gått in i mig istället hade jag flugit, långt!
 
Bilden är vår ritning från projekt friggebod som John har gjort. Idag fick vi äntligen veta vad vi ska jobba med i nästa projekt. Vi ska byta hus med varandra och deigna en utebelysning anpassad efter var huset ligger och vilka behov kunden har. Vi har samma grupper som innan så det är jättebra, dock så bytte molly till vår grupp (vilket är jätteskoj) för redan på genomgången började hennes grupp bråka. Som dom gjort under hela förra arbetet :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback