Kan vi snälla spola fram tio dagar

 
Så vackert med all snö och is. Hoppas det kommer mer innan jul, det får gärna snöa på julafton också!
Tack på förhand vädergudarna!
 
Snart är det jullov, bara 10 dagar kvar! Och på dessa dagar ska vi knö in kemiprov, fysikprov, spanskaprov och svenskatal. Det känns bra! På julafton kommer jag ligga under granen med jansson och gråta för mig själv eftersom allt kommer gå så dåligt. Vi har haft tre fysiklektioner i veckan i en hel termin, och nu kommer provet på allt vi gjort... Im dead!
 
Idag har jag varit hos tandläkaren och fått tandpetare instuckna mellan tänderna, slipat ner tänderna och fått gummiband från under till överkäken. Nu är min käke sne, jag får hålla min käke 3 centimeter åt vänster för att gummibandet inte ska dra.. Fan jag hatar tandläkaren, så mycket smärta! Sen fick jag gå till skolan i kylan. När jag kom in klassrummet, försenad såklart, så ger läraren mig en sur blick. Förklaringen till varför fick jag när Molly sa att hon glömt säga att jag var hos tandläkaren... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback