Interior black and white

 
Fick ett ryck igår kväll mitt i allt fysikplugg och talskrivande. Jag kände för att fota delar av mitt hus i svartvitt. Helt skumt men jag kände verkligen för det, så jag tog fram kameran och stativet, satte på en lång slutartid och spelade musik. Bra pluggpaus! På den andra bilder ser ni mina två bokhyllor och byrån jag fick av farmor. Till våren/sommaren ska jag måla den vit. Haha på den nedersta hyllan står ett porslinståg som jag haft i mitt rum runt jul så länge jag kan minnas, så det va bara att ta fram det i år igen.
 
Imorgon blir det till att kravla tillbaka till skolan igen! Fast det blir typ ingen omväxling från i helgen, jag har pluggat jättemycket och fått massa gjort. Typ den ändå skillnaden på att jobba i skolan och att jobba hemma är att i skolan kan man inte koncentera sig i skolan. And you find yourself scrollig down on 9gag... True story!
 
Aja nu ska jag rulla vidare, mot sängen och fysikboken. Heureka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback