A pair of tommys

 
Imorse när jag fick skjuts av pappa till skolan så frågade jag när mina skor skulle komma. "Aa dom e någonstans i norra tyskland just nu" sa han. Norra tysklan = Ica maxi, för det var där dom befann sig. Och efter att pappa hämtat dom så befann dom sig i min ägo :D Jag gillar dom verkligen! En annan sak jag gillar är att när man köper grejer från märken som Hilfiger så får man så tjusiga lådor osv. Stort plus på det. 
Kompis ville också villle vara med mig när jag öppnade lådan, direkt efter det hoppade han ner i locket. Vad är det med katter och låder egentligen? 
 
Just nu laddar jag upp för mitt svenskatal som jag ska framföra imorgon. Det handlar om fäktning så det är väldigt intressant! Sen när jag kommer hem från skolan ska jag plugga stenhårt inför fysiken på onsdag. Usch gud va hemskt! Idag gick vår lärare igenom ett tal på tavlan som va jättesvårt så vi frågade honom om det va en A-uppgift. "Ähm...... Nej detta var en C-uppgift faktiskt". 
#dettakommergåbäst... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: claudia

ååå, snygga !

2012-12-21 @ 22:25:18
URL: http://claudiamilena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback