Branäs skipark I

 

För en vecka sen var jag i branäs och då åkte kameraväskan med också. mestadels av helgen gick ut på att åka skidor men sista dagen blev en härlig fotodag där jag bara hängde i parken och fotade. Haha det var en kille som hoppade jättebra men jag har ingen aning om vem han va? (han i blå jacka och gröna byxor) Dom två andra heter Ivan och Marcus. Jag fyllde mitt 8 gigabytes minneskort med massa bilder så det kommer komma fler här på bloggen. Min favorit är den längst upp till höger, eller den under på Marcus. Vilken är eran favorit?

 

Förlåt för den dåliga uppdateringen btw men jag har haft massa skolarbete och träning. Just nu är en sån period då alla lärare kastar uppsatser, bilduppgifter, grupparbeten och dataskit vilt omkring sig. Och påtal om dataskit så har vi en typ hemsida i historian som vi ska lägga upp allt vårat arbete på och gissa vem som blev admistratör och som får en massa extrajobb pågrund av den sidan? Jo jag... Läraren själv kan ingenting om sidan så varje gång hon ska göra någonting så ropar hon högt över hela klassrummet " FREDRIK, FREDRIK.. FREDRIK, FREDRIK!!" Fredrik heter våran datakille på skolan och varje gång hon ropar så kollar jag ju upp och kommer ifrån mitt arbete. Och så hon ropar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback