Bildprojekt

 

Igår var jag sjuk och då tänkte jag att jag skulle passa på att göra mitt bildprojekt som är sjuuukt försenat (läs helt i tid) Jag va som sagt sjuk så det blev inget fantastiskt retuscherat mästerverk utan aa, det här. Uppgiften var ju då att man skulle ta två bilder och sätta ihop dom till en bild. Retuschering. Eftersom jag tyckte det va vääääldigt lame så tog jag det lite längre. Eller aa iaf i mitt huvud, jag va ju sjuk?? Jag tänkte göra som Marcus från Megapixlar har gjort i DETTA inlägget men det blev inte riktigt så. Jag är iaf nöjd eftersom jag gjorde det för bilden och har inte särskilt höga krav i det ämnet, eller något annat. Mhahaha underbarn, eller inte...

Kommentarer
Postat av: Lollolouiise

Du är verkligen duktig! Dina bilder!

2012-04-21 @ 20:10:52
Postat av: FredrikKarlssonPHOTO

sv; Lollolouiise

Tack!! haha nej jag tog bilderna från google, hehe kanske skulle skrivit det någonstans men aa :)

2012-04-22 @ 16:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback