peace and love, and im out of here!

Jag blev framröstad som en av de 10 finalisterna i tvspelswebs tävling med detta bidraget, Rösta på mig HÄR genom att kommentera "Jag röstar" i kommentarsfältet!!

 

Just nu sitter jag skriver en bildanalys, eller aa försöker jaga rätt på frågorna ;) Jag funderar starkt på att göra en ny design till bloggen när hysterin innan betygen lagt sig, eller vänta då har jag inte heller tid eftersom jag måste köpa/slå in paket... Ghaa man får ju aldrig en ledig minut innan jul!

 

Idag så var det en bra dag, den började med att jag slapp stressa till bussen, sen var det NO-lektion med temat jättelätt repetion på saker vi redan gjort ;) en tråkig vanlig okoncentrerad skoldag följde efter det. Vi spelade upp våran hemkunskapsfilm om missvisande reklam på hemkunskapen. Varån lärare var jättenöjd, nöjd lärare = nöjd Fredrik. Btw så har det varit så himla mycket strul med den filmen så jag tror jag dör. Men nu är det slut med det ;) I helgen tar vi oss an nästa film, spanskafilmen. Med tillhörande bloopers hehe :D Väl hemma så blev det bildanalys varvat med att ragga ihop röster till mitt tävlingsbidrag. Sen fotade jag min skulptur jag gjort i bilden (inlägg kommer) och nu i skrivande stund försöker jag febrilt göra klart allt arbete på datan så jag kan stänga av vid nio, deadline för mammas tålamod. Längtar till morgondagen, jag vet inte varför men livet flyter bara på nu alltså. Det är bara 16 dagar kvar till julafton och allt går så himla snabbt nu :D Aa jag är lycklig nu!

 

 

Bild från Weheartit

 

KÄRLEK I GLASSFORM (L)

Kommentarer
Postat av: maria k

DET GLÄDER MIG ATT DU ÄR NÖJD MED DIN TILLVARO!! Jag tycker att du jobbar på väldigt bra.

2011-12-08 @ 21:11:46
Postat av: Elise

16 dagar till julafton = 10 dagar till min födelsedag, yeah buddy!

2011-12-08 @ 21:50:20
Postat av: mathilda

hejhej! bra

2011-12-09 @ 08:40:39
Postat av: sophie

Hejsan! I min julkalender i dag lucka 9 kan du vinna en almanacka som du får inreda helt själv. Både med text och bilder :) Delta gärna :)



Kram

2011-12-09 @ 13:22:47
URL: http://sophiecoper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback