Från oss alla till er alla

 

Den 24 i tolfte, 2011-12-24, 24 December, JULAFTON!

 

Dagen alla har längtat efter hela året har äntligen kommit. Just nu gör jag mig i ordning inför eftermiddan som vi ska spendera hos mina kusiner. Alla klapparna är inslagna, julmaten är redo, håret fixat (efter en lång och intensiv kamp) och snart ska jag klä på mig. Ja jag sitter och skriver utan byxor ;) Jag hoppas jag får allt på min önskelista, men det är väl förgäves. men det jag önskar mig mest kommer jag inte få, att fira med Mathilda, hon firar tyvärr på annat håll. Aja hoppas ni får en härlig julafton, som jag :D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Goding<3

puss

2011-12-24 @ 19:57:05
URL: http://mathildadafheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback