Ingmarsö



Morfars segelbåt väntalite, utsikten ut i Ingmarsös södra hamn och morfars röda sjöbod.
För några veckor sedan var, jag, Mamma och Pappa uppe i stockholms skärgård på en liten ö som heter Ingmarsö. Mamma växte upp här och min ena moster och Morfar bor kvar här fortfarande. Det är jättevackert här på somrarna och jag önskar verkligen jag hade kommit ihåg att fota mer men vi va upptagna hela dagen av att spela crocket. Anledningen till att vi åkte upp dit var faktiskt för att spela crocket eftersom min moster har en liten crockettunering för släkten som jag och Morsan hakat på, och i år Pappa. Pappa lär dock inte vara med nästa år eftersom han förlorade så otroligt stort! Vi hade verkligen jättekul den helgen, saknar det! 
Nu är verkligen de bekymmerslösa sommardagarna borta och den kalla, mörka hösten är här... Behöver jag säga att jag saknar sommaren?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback