Fiskmås

 
Themsens strand vid Towern - ska försöka redigera mer bilder från london snart!
 
I det här inlägget skulle jag egentligen skriva om uppstaren i skolan och så men så glömde jag av det i utkast på bloggen. Nu känns det inte så relevant att skriva om vad som hände för 3 veckor sedan så jag får la skriva om vad som hänt denna vecka istället.

Det har inte hänt så värst mycket egentligen (läs det har hänt väldigt mycket men det kan jag inte skriva om). Den här veckan har skolan verkligen tagit fart, förra veckan hade vi nog inte en dag utan inställda lektioner (jag klagar inte) men nu har dom fått allt på rätsidan och dragit igång. I torsdags va jag på klubben för andra gången på säsongen. Som vanligt klagar min tränare på att jag dyker upp för sällan, enligt han ska man vara där 5 gånger i veckan typ.. Han har dock haft en period där han tränade typ 10 timmar i veckan om inte mer till och med. Jag kan lugnt konstatera att vi prioriterar lite olika han och jag.

Förra onsdagen var jag inne i Nordstan med Josefin, Jocke och Ivan. Vi hade ett möte med ungdomskommittén på condeco. När den oexisterande dagordningen var avklarad så gick jag och Josse runt där och kollade lite i några affärer, det slutade med att jag köpte en väska. På torsdagen efter när jag skulle ha med mig väskan till skolan fick jag lite bråttom på morgonen för att hinna med bussen så jag skruvade inte på locket tillräckligt på min kaffetermos innan jag la ner den i väskan... När jag satt på bussen och öppnade väskan så hade de två böckerna som låg i sugit åt sig allt kaffe så dom var nästintill totalförstörda (trodde jag, game of thrones boken duger i krig nu). CAD-kursboken va inte riktigt lika lyckligt lottad, jag måste betala en ny till skolan och inte va det billigt :( 

Nu ska jag fortsätta skriva på min uppsats om vad hållbar utvecklign betyder för mig. Jag har ingen aning om vad uppgiften är egentligen, det enda jag vet är att jag måste skriva två sidor tills ikväll 23.59... 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback