focus on the light

 
Häromdagen va jag och Holm ute i skogen, hon sprang och jag cyklade. Jag hade med mig kameran för jag kände att det va dags att göra något kreativt. Det va ganska sent på kvällen så solen stod lågt på himlen vilket gjorde att ljuset va sådär gyllene det blir vid den tiden på dygnet. Vi cyklade/sprang till ett ställe i skogen där jag visste att det fortfarande fanns sol eftersom det ligger ganska högt. Vi kom dit, jag tyckte ljuset var jättebra och jag började fota. Men när jag kollade på bilderna i kameran kände jag inte att dom blev bra, motivet va fel och ljuset blev inte så lyckat i kameran heller. Så vi begav hos hem igen. Men idag såg jag en videoblogg av Lina Flodins där hon tyckte man skulle fokusera mer på ljuset än på motivet. Det gav mig inspiration att redigera bilderna ändå, och jag tyckte den blev ganska lyckad! :D
 
Igår va jag, Holm och Clara i kungsbacka och såg på spring breakers, vilket va den sämsta filmen jag sett i förmodligen hela mitt liv! Den va så kass, jag slutade typ kolla på den efter halva filmen och tog upp mobilen istället. Gud va respektlöst mot dom andra i biosalongen kanske ni tänker. Men no worry det va typ vi och fem till i hela salongen... Usch jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över den filmen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback