Frozen waterfall

 
Idag tog jag en fototur på sjön med pappa. När jag kommit ut mitt på sjön och ställt upp mitt stativ så startar inte kameran, varför? Jo för att batteriet ligger på laddningen hemma i studion... Så jag fick gå tillbaka och hämta batterifan. Sen när det var gjort så blev det ändå inga bra bilder på skogen som jag tänkte fota eftersom det inte va så mycket snö på träden längre. Då gick jag till ett vattenfall som ligger på andra sidan sjön. Tidigare så har jag inte fått så bra bilder på vattenfallet men nu tycker jag att jag lyckades ganska bra :) Ljuset var ganske inte riktigt som jag hoppats men det funka, kanske orkar med att gå upp riktigt tidigt och fota i soluppgångsljuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback