Vintage Flowers

 
Nikon D7000 +18-105 f/3.5-5.6
58mm 1/100 f/5.0 ISO 100
Naturligt Ljus
 
Hej på er, bilden tog jag i helgen på minitrampet. Jag gillade inte originalfärgerna så jag la till en vintage effekt. Jag älskar allt som är vintage och gammalt, blandat med nytt och modernt. Efter högskolan när jag skaffat jobb och pengar har jag bestämt mig för att köpa och renovera gamla ruckel. Sätta in ett panoramafösnter här, ett panoramafönster där samtidigt som man bevarar husets gamla delar som kanske en snygg trappa, bjälkarna i taket eller kanske det snyggta golvet. Ghaa kan inte vänta tills jag blir vuxen och utbildat mig till arkitekt! 
 
Speaking off så sitter jag just nu ocg ritar på ett hus i Sketchup (googles gratisprogram för 3D-modellering). Annars så har jag bara suttit framför tvn idag eftersom jag är sjuk. Bland annat har jag plöjt igenom en hel del how i met your mother avsnitt, god bless yourtvseries! Sen på sexan gick ett av dom bästa vampire diaries-avsnitten i repris, ghaaa jag längar till premiären för säsong 4 så galet mycket :O
 
PS: Jag är en cup ifrån att klara av super mario cart wii och det är sååå frustrerande att inte klara av den sista cupen!! Asså jag vinner dom första tre banorna men när jag kommer till rainbow road kommer jag alltid sist :'( *dagens i-land problem*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback