Självporträtt

 
Efter duschen igår passade jag på att fota några lite annorlunda självporträtt i studion. Tycker resultatet blev ganska bra, även om jag va tvungen att torka upp ganska mycket vatten efteråt. Jag ha kommit fram till att jag ska börja ta mer självporträtt och fota med lite andra människor än mitt vanliga pack. 
 
Ikväll kommer min lilla kattunge hem till mig ghhaaa panik!! Längtar så sjukt mycket! Idag är förövrigt en bra dag, först spanska som bara blir roligare och roligare sen är det teknik där vi ska rita i sketchup :D asså vi ska rita hus, askul :) På spanskan fick vi tillbaka våran diagnos vi gjort och en uppsats å läraren sa att uppsatsen va jättebra, gillart! Sen efter skolan ska jag hem och springa och sen ta emot min lilla lurvboll som åkt i en bur i fem timmar från stockholm, plus båt från ingmarsö ;) Heja mitt liv nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback