Kompis

Hej på er, tänkte ta och skriva lite om min helg som gått. I fredags kom min moster och min kusin ner från stockholm, och dom hade världens sötaste kattunge som nu ska bo hos oss med sig. Han är helsvart med en vit fläck under hakan och en vit tå. Och han heter kompis. Han är jätte sprallig och busig, flyger runt i hela huset. Som ni kanske vet har jag redan en katt som är stor som en flodhäst. Det första han gjorde när han såg kompis va att dundra fram (ja detta är ingen graciös katt som springer runt, han dundrar!) mot kompis och attackera honom. Panik!! Haha det va lite av en chock för han brukar inte reagera så på andra katter. Nu är det lite lugnre mellan dom två, kompis är jätte nyfiken på jansson och snart är dom nog bästa vänner. Finger crossed!

Aa just nu sitter jag och skriver på en labbrapport medans kompis tuggar och leker med min hörlurssladd. Idag har jag varit på ullared och storshoppat en massa saker. Bland annat kollegieblock för resten av gymnasiet förhoppningsvis ;)

Ja men nu måste jag fortsätta med mitt arbete jao, hare bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback