Gullegull och inställd idrott

 
Här för ni två bilder på min fina kattunge som kom i helgen, gud det känns som om det va jättelängesedan han tog sina första steg i vårat hus. Gullgull han är så söt å putteliten ;)
 
Just nu sitter jag mollmoll och joel i aranäs simrum ish. Idrotten vi skulle haft nu på morgonen va inställd, tyvärr eller aa. Vet inte vad vi skulle göra men jag va ombytt å allt, mysbyxor jao, så jag va tvungen att byta om. Och enligt holm fixa håret eftersom det såg ut som en pottfriss.. Vill bara ta på mig mina mjukisar och gå hem! Men icke, har samhäll om en timme sen kemi.
 
Efter det har vi resten teknik, höjdpunkten på veckan för oss teknikare! Förutom idag ;/ Vi har skissteknik, döööö bitch dööö, så jävla tråkigt. Man ritar tex lådor i perspektiv, man drar massa linjer sen suddar man ut dom igen å så vipps har man en låda som är ritad ur rätt perspektiv, enligt läraren. Det ser ut som skit när man är färdig. 
 
Ps: Igår sa min klasskompis johanna att hennes kompis hade klagat över att hon inte kunde ta självporträtt (hahah sorry om jag skriver fel nu). Johanna hade visat min blogg och då hade hennes kompis blivit imponerad (hahaha fan va fult om detta är fel) å undrat om jag typ tog betalt för att fota. Glad kille :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback