Fan va svårt det ska va med rubrik då!

 
Sitter just nu och arbetar på flyers till på lördag då jag ska ställa ut min bild på en liten cykeltävling i kungsbacka. På plats kommer även teknik vara som är en organisation i kungsbacka som arbetar med cykelbanor. Anledningen till detta är för att jag för ett tag sen vann en fototävling med bilden till höger som simulerar att min kompis blir överkörd av en bil vid slutet av en cykelbana. Målet med min bild är alltså att man ska förlänga cykelbanan så att den inte slutar så farligt. Men helst förlänga cykelbanan ända hem till trakterna omkring mig där det bor väldigt många barn!
Det ska bli jättekul att ställa ut min bild då, ni får gärna komma och hålla mig sällskap eftersom tävlingen riktar sig mot barn under typ 10 (hjälp!!). Media kommer tydligen också vara där så om du läser om ett tandställningsmongo som fotograferar så är det antagligen jag :D
 
Speaking of min tandställning så satte dom in en tjockare båge i måndags så det känns som om mina tänder vallfärdar till mecka eller nåt, DET GÖR ONT! Idag började vi dagen med orientering. Jag och molly temade ihop oss, eller aa ida och victor sprang ifrån oss. Vi sprang lite fel och genom några taggbuskar men det hela slutade i alla fall med att molly sa "jahopp jag kanske ska lita på dig ändådå" när jag ledde rätt väg tillslut :) 
 
Imon har jag teknik igen och då ska vi fortsätta på våra vackra friggebodar som vi skissade på idag. Arkitektur for the win! Jag känner verkligen att det här är rätt yrke för mig, så himla kul att skapa någonting eget. Speciellt hus :D
 
hashtag #LyckligKille :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback