En la fyren con mis amigos Emma y Molly :D

 
Idag när jag vakna upp så stog min "daysleft"-nedräknare som räknar ner till Vampire diaries premiären på noll. Asså herre det är noll dagar kvar, det är idag som första avsnittet släpps! Fast jag ska se det imorgon eftersom USA är efter oss i tiden. Asså min väntan är över, galet!
 
Iaf så har denna vecka varit hektiskt, fram till igår, jag har gått och oroat mig hela veckan eftersom jag har så mycket att göra men inte vetat vad. Men igår så kollade jag igenom fronter och ringde till ida så nu vet jag vad som gäller. Skrivit ner allt i min fina kalender så påväg upp till örebro imorgon (ska tävla) så blir det pluggpluggplugg. Och övningskörning :D
Jag är så jävla trött i benen just nu så jag orkar inte ta ett steg till, oturligt nog måste jag det eftersom jag sitter på biblioteket med emma och mollmoll, och jag ska gå till träningen som är en bit bort :( Jag cyklade fan en mil igår, orkar inte med busstiderna! DÖÖ
I söndags, förresten, såg jag premiärn av solsidan. Inte lika bra som förväntat men det blir nog bättre hoppas jag. Någon annan som såg det? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback