Braceface :)

 
 
Hejhej på er alla glada bloggläsare, tänkte jag skulle sänka nivån lite på bloggen genom att lägga in en oredigerad bild, på mig, direkt från kameran. Fast när jag tänker efter så behöver man inte alltid reigera bort alla små flaws i en bild och göra den bättre. Jag har ju ändå köpt en kamera för 12000 och då ska man väl kunna ta bilden direkt från kameran utan att bilden ska behöva gå omvägen via photoshop! Dagens tanke!
Bilden är iaf från matildas middag igår, det va jättetrevligt å mysigt. Tack för en bra kväll!
 
Imon va det skola igen ja, börjar dagen med spanska (döö kom precis på att det är glosförhör imorgon) sen lite fler tråkiga teoretiska ämnen. Sen slutar jag vid 5, tummen upp för mina dagar jao! Men på torsdag och fredag blir det andra grejer för då är det teknik. Älskar våra tekniklektioner eftersom vi håller på med arkitektur och design, vilket är det jag vill jobba med sen! Älskar mitt program även om jag har tråkiga fysiklektioner som bara kan döö. 
 
Ne nu ska jag gå upp till min farbror och lämna tillbaka jeansvästen som jag hade på mig i torsdags på 70-talstemat i skolan. Sen blir det solsidan säsong 3! OCH PÅ TORSDAG ÄR DET VAMPIRE DIARIES!! GHAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback